i miss u..

jag saknar dig, var fan har du tagit vägen.. söker efter ditt namn överallt, försöker få reda på något om dig. men lyckas inte. detta börjar bli väldigt jobbigt nu. försöker glömma och jag klarade det ett tag men nu börjar jag tänka tillbaka. var fan är du, jag saknar dig. vill bara veta att du lever. jag önskar du ser detta. allt du sa till mig finns fortfarande kvar i mina tankar. försökte glömma men nu vet jag att det inte går. för typ ett halv år sen sa du att du skulle flytta till tyskland.. jag hoppas inte du har gjort det, men det kan vara min förklaring varför jag inte hittar dig, finns bara ett ställe jag hittar dig och det är i mina tankar. sista jag säger nu är ; vännen, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0