grattis till lucas 13år!

idag har jag inte varit skolan, detta är andra gången denna veckan. jag hostar fruktansvärt! vaknade vid tre tiden på eftermiddagen av att min bror kommer in i mitt rum och säger; gissa vem som fyller år idag?! jag bara; du.. han ba ; jaaaaaaaaaaa:D han var helt överlycklig, haha. sen jag sa grattis till honom. fan vad tiden går fort, han är redan 13 år fan.. shit det är sjukt. efter jag sagt grattis så somnade jag vidare och vaknade igen vid halv 5 då mamma hade gjort pannkakor, jag käkade.. sen somnade igen, vaknade precis nu igen klockan är lite över 6. vi ska snart äta grillad mat, sjuktgott! fick reda på att vi skulle fira min bror på söndag istället. ingen aning varför, men men blir säkert skit bra. ikväll blir det anna anka söker assistent. den jävla häxan är så förbannat rolig, hatar henne så jävla mycket men hon är så rolig att höra på när hon ljuger ständigt&jämnt & när hon snackar skit om brunetter. haha, men vi får se hur det går för henne idag. kanske skriver senare ha de bra ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0