gamla minnen

hittade idag en bok som jag skrev ner alla mina känslor i för ett bra tag sen. läst igenom allt nu.. förstår verkligen hur mitt liv har förändrats. jag är så mycket starkare nu än vad jag var innan. jag är gladare & bryr mig inte om vad folk snackar, för dem som snackar & hittar på saker är bara avundsjuka. under den senaste tiden har jag förstått att alla människor är likadana på ett sätt. alla gör sina misstag och man lär sig utav dem. folk försöker vara så perfekta nu för tiden, försöker följa modet, försöker leka bättre än vad dem egentligen är.. men det bästa sättet att vara perfekt är att vara sig själv har jag lärt mig. nej jag följer inte modet eller försöker leka bättre än vad jag är. jag är mig själv och det är det jag är bäst på. trött på alla fejkade människor.. är glad att jag inte är som dem alla andra. men det finns alltid en mörksida i allas liv, man kanske inte tror det. men tro mig det finns. nu har jag i alla fall läst igenom mina gamla misstag & gamla minnen & ser förändringar & större och bättre förändringar ska det bli. ha de ;*   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0