dagens film/låt..

anastasia, har alltid varit en film som har väckt upp någoting inom mig. jag tittade runt lite på youtube idag sen såg jag anastasia och började tänka tillbaka på när jag var liten, sen jag var 3 år har jag sagt att när jag får en dotter ska hon heta anastasia & jag säger det fortfarande. låten i filmen som du kan höra om du trycker på länken nedanför var min favorit låt i hela filmen & filmen var min favorit film. i filmen handlar allting om speldosan & när jag var liten blev jag förälskad i speldoser efter första gången jag såg filmen. jag hade överdrivet många speldoser och jag ville vara som anastasia.. men men, när jag kollar tillbaka på detta klippet kommer jag ihåg min barndom. ha de bra ;*
http://www.youtube.com/watch?v=VQ5hZQZwcEA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0